Rum att hyra i Chelsea zon 1
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 14 years, 5 months ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Hyra ut › Rum att hyra i Chelsea zon 1
Hej!
Jag bor idag i en stor och ljus 3:a (2 bedroom enligt engelska termer) med trädgård i chelsea, ska dock flytta och mitt rum hyrs nu ut till någon som behöver ett centralt boende på en lugn och ljus gata. Gatan är enkelriktad vilket gör att det i princip inte är någon trafik alls.
Lägenhetem ar pa ca 85 kvm, 2 trappor, 5 min ifrån biografen på fulham road och 8 min från Earls court tunnelbana. Du kommer självklart ha eget rum med glasdörrar mot trädgården. Rummet har en stor kingsize säng och väldiga garderober där du får plats med allt.
Trädgården har matplats för 6-8 personer och är grym att ha på våren och sommaren.
Jag delar lägenheten med en norsk kille 33 år, hur trevlig som helst. Han reser mycket i sitt arbete vilket gör att man ofta har lägenheten helt för sig själv (borta helger och veckor).
Vårt kontrakt för lägenheten går ut i December och du kan flytta in omgående
Kostnad for detta boende ar 1270 pund i månden exkl rakningar som blir ca 100 pund i snitt
I dagsläget finns virgin Tv och Bredband (som kommer bli 60Mbit/s, 30Mbit/s idag), kostnaden för detta är 19 pund per person och månad (om det inte är intressant kan vi ta bort detta).
Ingen överpris hyra kommer att tas ut. Du betalar direkt till hyresvärden.
Hör av dig om du är intresserad, den ar värd varenda pund.
/Fredrik
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Mar 25, 2017
Posted on Nov 18, 2012
Posted on May 24, 2018
Posted on Nov 15, 2017
Posted on May 8, 2018