Rum I Finsbury Park
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 14 years, 5 months ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Hyra ut › Rum I Finsbury Park
Hej!
Jag flyttar ut ur ett trevligt, mycket ljust rum i Finsbbury park och söker någon som kan flytta in snarast! Rummet är ganska litet men fint! Här finns gott om förvaringsutrymme; garderob, byrå, inbyggd låda i sängen (dubbelsäng) samt sängbord som går att öppna. Det finns ven skåp och hylla i hallen att dela med de andra två som bor här:
En kille från Polen som ofta jobbar hemifrån med film och ljudteknik, och en tjej från Kina som studerar mode. Båda pratar bra engelska och är väldigt snälla och Down to earth.
Vi har inget vardagsrum men köket är nytt och fräscht med ny tvättmaskin, ugn och kylskåp.
Och vi har badkar! 🙂
Området är lugnt och mycket fint nu på våren/sommaren då det är nära till parker och skog (!) matbutiker och lokala pubar runt hörnet. Bussen tar 5 min till stationen (10 om du går) och därifrån tar det ca en kvart till centrala London. Jag tar Victoria line varje morgon för att komma till jobbet på oxford street, och det funkar mycket bra!
Hyran ligger på 435 pund i månaden, plus 7 för internet. El och vatten betalas var tredje månad och delas då på tre eftersom ni är tre personer, det blir en ganska liten summa, särskilt nu när vi inte längre använder någon värme i huset!
Så om n vill komma förbi och kolla på rummet, hör av er snarast! Skicka ett mail till sidsel.loyche@gmail.com, eller skicka sms till 07510229593.
Med vänlig hälsning,
Sidsel
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Sep 16, 2020
Posted on Aug 3, 2012
Posted on Oct 2, 2012
Posted on Mar 16, 2012
Posted on Feb 18, 2015