Rum i Turnpike Lane, zon 3
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 11 years, 9 months ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Hyra ut › Rum i Turnpike Lane, zon 3
Hej alla härliga!
WOODLANDSPARK ROAD 57 N15 3SB
Jag ska tyvärr åka hem till Sverige i december och då behöver vi någon som vill ta över min halva i ett fint, ljust rum. Inflytt skulle vara runt den 7e december.
Den 29e december kommer den andra tjejen att flytta ut så då kan man antingen få ta över hela rummet eller så hittar vi en annan roomie.
Rummet är i ett stort house share med 6 andra personer, varav alla är unga och snälla. Huset ligger mittemellan Turnpike Lane och Harringay Green Lanes, därav bra förbindelser till både buss, underground (Picadilly) och overground.
Det är relativt nyrenoverat, så fräscha badrum (2 st) och fräscht kök. Vi har en trädgård också, som ingen riktigt har tagit tag i men den finns där!
Hyran ligger på 368 pund var i månaden, när en delar på rummet.
Svara här eller så heter jag Maja Toresand på FB om ni vill kontakta mig privat för fler frågor eller bilder eller så.
Tack, vi hörs!
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Nov 26, 2012
Posted on May 9, 2013
Posted on Mar 27, 2015
Posted on Sep 26, 2019
Posted on Aug 20, 2019