SALE ASSISTANT BOXPARK PART-TIME

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums JOBB! SALE ASSISTANT BOXPARK PART-TIME

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    heed
    Participant

Hej,

I boxpark i Shoreditch ligger en butik som heter smiley. Japp samma som 🙂 och alla emojis i din telefon.

Vi söker nu en säljare för deltidsjobb. Det kommer mestadels vara helger men även en del vardagar. Garanterat 2 dagar i veckan men mer när det behövs. För att täcka semestrar och andra dagar.

Du kommer jobba ensam i butiken vilket inte är något problem då det aldrig blir särskilt stressigt eller mycket folk.
    Har du lite erfarenhet från att jobba i butik så går det galant.

Det är bara 2 personer som jobbar här förtillfället varav min kollega slutar om 2 veckor. Så det kommer bli en snabb start med många dagar i början för att täcka min semester.

Är du sugen på att söka? Skicka ansökan på ENGELSKA då även mina chefer kommer läsa och eventuellt intervjua.

Boxpark@smiley.com

Hoppas vi hörs
    Håkan
    Butikschef

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.