söker härliga vänner!

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Madde
    Member

Hejsanhej!

Mitt namn är Madde och jag bor i Bayswater precis vid Queensway Station, och jag jobbar på ESCADA, ett modeföretag.

Jag är nitton bast, modeintresserad, fikasugen, dansgalen och sådär härligt svensk. Jag söker vänner!

Vill du ses? Hör av dig till mig på Madeleinesatermark@live.se, eller Madeleine Sätermark på facebook.

🙂

alice1linnea
    Member

Kul! Lägger till dig på fb!

Är en 20årig tjej som bott i London ett par månader och tycker att det hade varit kul att träffa lite svenska vänner.
    /Alice

Madde
    Member

Vad skoj! 🙂

eliz
    Member

Är en 19 årig tjej, jobbar i café och letar efter lite nytt folk att hitta på ngt med! Hör gärna av dig om du e intresserad så kan vi prata mer. 🙂 memlan_93@hotmail.com

o
    Member

Wow, dansgalen, fikasugen och modeintresserad! Låter som en perfekt kombo! Jag kör också på fb!

Jag flyttade hit för ca tre månader sedan och skulle gärna träffa lite swedes.

/Nellie

mandy
    Member

Hej tjejer, jag är också rätt ny och tänkte dra ihop lite folk och gå ut och festa lite på lördag. Amanda Berglund heter jag på FB så skriv till mig där, eller här om ni vill hänga på 😀 xxx

Hej tjejer!

Jag är en 19-årig tjej från Stockholm som flyttade till London för snart 2 veckor sedan. Vore jättekul att träffa lite svenska tjejer 🙂

/Caroline

Hej tjejer!

Jag är en 19-årig tjej från Stockholm som flyttade till London för snart 2 veckor sedan. Vore jättekul att träffa lite svenska tjejer 🙂

/Caroline

miriamalme
    Member

Hallå allesammans!

Jag är också 19 år och jag ska till London den 4 November för att plugga engelska och bara ha jäkligt kul hade jag tänkt! Är också modeintresserad, fikasugen och dansgalen så hänger jättegärna på någon gång!

Hör gärna av er till miriam.alme@hotmail.com, eller på facebook!
    Ha det fint!

/Miriam

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.