söker härliga vänner!
- This topic has 16 replies, 7 voices, and was last updated 13 years, 10 months ago by .
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Svenska Vänner › söker härliga vänner!
Hejsanhej!
Mitt namn är Madde och jag bor i Bayswater precis vid Queensway Station, och jag jobbar på ESCADA, ett modeföretag.
Jag är nitton bast, modeintresserad, fikasugen, dansgalen och sådär härligt svensk. Jag söker vänner!
Vill du ses? Hör av dig till mig på Madeleinesatermark@live.se, eller Madeleine Sätermark på facebook.
🙂
Kul! Lägger till dig på fb!
Är en 20årig tjej som bott i London ett par månader och tycker att det hade varit kul att träffa lite svenska vänner.
/Alice
Vad skoj! 🙂
Är en 19 årig tjej, jobbar i café och letar efter lite nytt folk att hitta på ngt med! Hör gärna av dig om du e intresserad så kan vi prata mer. 🙂 memlan_93@hotmail.com
Wow, dansgalen, fikasugen och modeintresserad! Låter som en perfekt kombo! Jag kör också på fb!
Jag flyttade hit för ca tre månader sedan och skulle gärna träffa lite swedes.
/Nellie
Hej tjejer, jag är också rätt ny och tänkte dra ihop lite folk och gå ut och festa lite på lördag. Amanda Berglund heter jag på FB så skriv till mig där, eller här om ni vill hänga på 😀 xxx
Hej tjejer!
Jag är en 19-årig tjej från Stockholm som flyttade till London för snart 2 veckor sedan. Vore jättekul att träffa lite svenska tjejer 🙂
/Caroline
Hej tjejer!
Jag är en 19-årig tjej från Stockholm som flyttade till London för snart 2 veckor sedan. Vore jättekul att träffa lite svenska tjejer 🙂
/Caroline
Hallå allesammans!
Jag är också 19 år och jag ska till London den 4 November för att plugga engelska och bara ha jäkligt kul hade jag tänkt! Är också modeintresserad, fikasugen och dansgalen så hänger jättegärna på någon gång!
Hör gärna av er till miriam.alme@hotmail.com, eller på facebook!
Ha det fint!
/Miriam
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Nov 25, 2014
Posted on Dec 23, 2012
Posted on Aug 28, 2012
Posted on Aug 11, 2012
Posted on Jan 29, 2019