Söker korttidsboende ca 1 månad fr.o.m. 11April!

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums Vi som letar boende/flatmates! Söker korttidsboende ca 1 månad fr.o.m. 11April!

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    antoniaskatt
    Participant

Hej!
    Då jag packar väskan och flyttar till London 11 april letar jag efter ett rum att hyra första veckorna/månaden innan jag kommer i ordning. Jag har tillfälligt bokat hostel men det skulle vara skönt att hyra ett rum om det finns något ledigt för en kortare period. Vill främst bo i zon 2-3, men kan tänka mig zon 4 om det är ett mysigt och bra område.

Om mig:
    Har sagt upp mig från mitt jobb på Bravida i Linköping för att förverkliga min dröm att jobba i England.
    Jag är 22 år och älskar att titta på serier, ta en joggingtur ibland, och umgås med vänner över en öl eller lika gärna kaffe. Brukade alltid baka innan min vikt drabbades av att äta för mycket socker.
    Är en väldigt lättsam och enkel person att bo tillsammans med, och tycker om att ha ordning och rent omkring mig.

Nicole Kavander
    Participant

Hej Antonia!

Har ett rum i min trea i sodra Greenwich som kanske skulle passa? Mysigt omrade, 20 min till London bridge och Waterloo East. Maila garna om du vill veta mer: nicole_kavander@hotmail.com

MVH
    Nicole

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.