U2 Konsertbiljetter till London O2 Arena

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums Säljes U2 Konsertbiljetter till London O2 Arena

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    denny
    Participant

Hej!

Jag bor i Stockholm och kommer inte att kunna använda mina konsertbiljetter till U2 i London och säljer dem därför till inköpspris.
    Ja, de är svindyra, men det är verkligen inköpspris.
    Jag har några olika biljetter att välja på:

Riktiga fysiska biljetter (inga pdf-utskrifter). Självklart finns kvitto.

Välj mellan 4 olika datum:

– Söndag 25 oktober 2015:
    2 st sittplatser bredvid varandra på sektion 112 rad H (rad 8), nära båda scenerna och mitt framför stora bildskärmen.
    Bästa platserna i hela arenan!
    Pris: 2.400 kr/st.

– Torsdag 29 oktober 2015:
    4 st sittplatser i rad på sektion 105 rad H (åttonde raden), rakt mitt emot
    scenen och supernära lilla scenen samt så att du ser den långa storbildsskärmen. Superbra platser.
    Pris: 2400 kr/st. (=inköpspris)

– Fredag 30 oktober 2015:
    2 st sittplatser i rad på sektion 420 rad E (femte raden), nära båda scenerna och mitt framför stora bildskärmen.
    Superbra platser.
    Pris: 2400 kr/st. (=inköpspris)

– Fredag 30 oktober 2015:
    2 st sittplatser i rad på sektion 116 rad Z, bakom/ovanför scenen. Du kommer att se scenen snett bakifrån och även ha hela publikhavet emot dig.
    Pris: 500 kr/st. (=inköpspris) Mycket prisvärda biljetter.

Finns i Stockholm City.
    Jag levererar direkt till dörren inom Storstockholm eller skickar med REK-post.
    Andra leveranssätt kan vi säkert lösa.

🙂

Med vänlig hälsning,
    Denny

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.