ute i god tid, rumskamrater 2014
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Vi som letar boende/flatmates! › ute i god tid, rumskamrater 2014
- This topic has 18 replies, 7 voices, and was last updated 12 years, 7 months ago by
jenneyeklund.
-
AuthorPosts
-
October 28, 2013 at 6:55 pm #15550
Hej! Jag är en artonårig tjej som går sista året på gymnasiet och har starka planer på att flytta till london direkt efter studenten 2014 och börja jobba 😀 . Tänkte mest höra om det fanns fler som går i samma planer som jag.
Jag är ganska ensam i mina planer och därför hade det varit gött att hitta fler som man kanske till och med kan hitta ett gemensamt boende med senare. Hade varit skönt att ha lite förkoll och samarbeta på det planet.
Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute men är mest intressefråga och kul att prata med folk med samma planer och dela era funderingar etc.November 3, 2013 at 1:27 pm #20218Hej!
Skönt att hitta nån som jag! Går också sista året på gymnasiet och vill dra dit direkt efter studenten för att antingen jobba eller plugga 🙂 Tänker du åka själv eller har du kompisar som vill åka med? Som det ser ut nu så kommer jag antagligen att åka dit ensam.
Vore asnice att samarbeta!November 5, 2013 at 6:16 pm #20220Hej!
Jag har också tänkte samma sak faktiskt! jag tar också studenten nästa år och skulle vara jätteintresserad av att hitta några att åka med! Jag skulle också vilja jobba där och hitta boende och se hur länge man stannar. Vart kommer ni ifrån i Sverige?November 7, 2013 at 5:11 am #20222Hej tjejer! Det låter som att ni precis som jag är väldigt London-sugna! 😀
Mitt namn är Sandra och jag bor lite utanför Stockholm. Jag går också sista året på gymnasiet nu och vill inget annat än att ta studenten och ta mig dit! Men det är ju dyrt att bo där och därför skulle det ju vara kul om man hade någon att flytta dit med! 🙂November 7, 2013 at 12:16 pm #20223Shit va kul att hitta fler med samma planer 😀 jag bor också lite utanför Stockholm.
Kan ni inte lägga till mig på facebook? kanske lättare att prata där https://www.facebook.com/hanna.andersson.908132November 12, 2013 at 7:41 pm #20235Hej igen! Gud va kul att det är så många som vill också! Jag bor i Stockholm, lägg till mig på facebook! Emma Baker
Förresten vill jag tillägga att jag bor i Spanien just nu men kommer flytta hem i juni!January 7, 2014 at 5:46 pm #20321Hej allihopa! Kul att få så många svar! Gav upp hoppet ett tag att få svar överhuvudtaget!
Toppen att vi är så många.
Habnafelicias, jag kommer också åka utan mina kompisar då de tänkte plugga direkt 🙂 så jättekul att man har några här att prata om sina funderingar med osv. om ni fortfarande är intresserade så kan ni väl svara här igen, så kanske vi kan snacka ihop oss. Hade ju varit kul med gemensamt boende kanske? 🙂January 7, 2014 at 5:47 pm #20322Hannafelicias ska det givetvis stå! Min telefon gör så att jag inte kan se det jag skriver så om det ser lite fel ut så vet ni varför 🙂
January 7, 2014 at 6:07 pm #20323Har lagt till er alla tre på facebook, och skickat meddelande till er men jag vet inte om ni kan ta emot det i och med att vi inte är vänner på facebook! Men när ni ser detta kan ni ju acceptera så kan vi skapa en grupp där vi kan prata! Jenny Eklund heter jag på facebook, från skåne. Bjärnum för att vara exakt 🙂
January 10, 2014 at 4:38 am #20328Hej!
Jag är också en artonårig tjej som flyttar till London efter studenten.. 🙂 Jag ska jobba på Ibiza i sommar, men flyttar i September eller Oktober. Så jag söker också rummisar att dela lägenhet med, haha.. 🙂 Om ni vill kan ni lägga till mig på fb, heter Evelina Törfalk 🙂January 13, 2014 at 4:16 pm #20331Hej tjejer! Jag är, precis som ni, väldigt sugen på att åka till London och har planer på att flytta efter sommaren! Jag är 21 år, reser själv och vill gärna träffa någon som man kan dela lägenhet med så man inte är helt själv 🙂
January 15, 2014 at 4:34 pm #20336Hejsan!
Jag tog studenten förra året och har länge funderat på att flytta till London och tänkte att det är dags att ta tag i det så till hösten bär det av mot London 🙂 Jag åker dit för att studera, ska söka in till några teaterskolor men åker som sagt dit själv så skulle vara jätte roligt att ha någon/några att resa/bo med 🙂January 19, 2014 at 2:33 pm #20341Vad kul att du ska plugga! har du någon facebook eller liknande så kan vi snacka mer där kanske? jag heter lovisa lindeberg, lägg till mig om du känner för det 🙂
January 19, 2014 at 6:11 pm #20342Jag har problem med Facebook just nu, vet inte varför men min dator vägrar att öppna upp sidan, men jag har Tumblr och Twitter (jeakar.tumblr.com och J_enna på Twitter) jag har även Kik där ni kan nå mig, där heter jag je_nn_a Hoppas du/ni har någon av dessa sidor 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.