Blir var fatmate?!!!
- This topic has 3 replies, 3 voices, and was last updated 10 years, 10 months ago by .
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Hyra ut › Blir var fatmate?!!!
Bli vår flatmate?!!
Hej! Vi är tre tjejer som pluggar andra året i London. Vi har en 4:a med 1 minuts gångavstånd från Shadwell station och 10 min från Aldgate East station. Även gångavstånd till Brick Lane, Whitechapel etc. Rummet vi har över är stort och möblerat. Inflyttning 9 okt Hyran ligger på 750 pund i månaden. Tillkommer även adminfee på 150 pund och 70 pund för inventory cost (dessa är såklart engångskostnader). Depositen ligger på 550 pund och vi måste betala 2 månaders hyra i förskott. Det här är samtliga kostnader, (inga otrevliga överaskningar!)
Vi är mellan 20-26. Lättsamma, snälla, ordningsamma men rätt sköna!
Vill du bo med oss? PM:a!
?
Hej! Jag såg inlägget angående rummet! Jag är väldigt intresserad då jag ska flytta till London om några veckor. Jag är 25 år och tog precis min socionomexamen vid Umeå universitet, och min vän har redan flyttat till London och hon jobbar nu som socionom där och jag tänker köra på samma spår som henne! Dock är det ju boende som behövs fixas. Jag är väldigt ordningssam samt har ordnad ekonomi och gillar utekvällar lika mycket som jag gillar lugna hemmakvällar Hör gärna av dig om rummet finns kvar eller om det redan är uthyrt! Tack på förhand! ????
Glömde skriva min mail! Du kan maila mig på maalinjansson@hotmail.com ! 🙂
Hej, Jag är intresserad- maila gärna charlotte.shippey@hotmail.com
Charlotte 🙂
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Dec 17, 2015
Posted on Feb 10, 2021
Posted on Sep 12, 2016
Posted on May 14, 2014
Posted on Apr 27, 2012