Blir var fatmate?!!!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    nannah
    Participant

Bli vår flatmate?!!

Hej! Vi är tre tjejer som pluggar andra året i London. Vi har en 4:a med 1 minuts gångavstånd från Shadwell station och 10 min från Aldgate East station. Även gångavstånd till Brick Lane, Whitechapel etc. Rummet vi har över är stort och möblerat. Inflyttning 9 okt Hyran ligger på 750 pund i månaden. Tillkommer även adminfee på 150 pund och 70 pund för inventory cost (dessa är såklart engångskostnader). Depositen ligger på 550 pund och vi måste betala 2 månaders hyra i förskott. Det här är samtliga kostnader, (inga otrevliga överaskningar!)

Vi är mellan 20-26. Lättsamma, snälla, ordningsamma men rätt sköna!

Vill du bo med oss? PM:a!

?

malinjansson90
    Participant

Hej! Jag såg inlägget angående rummet! Jag är väldigt intresserad då jag ska flytta till London om några veckor. Jag är 25 år och tog precis min socionomexamen vid Umeå universitet, och min vän har redan flyttat till London och hon jobbar nu som socionom där och jag tänker köra på samma spår som henne! Dock är det ju boende som behövs fixas. Jag är väldigt ordningssam samt har ordnad ekonomi och gillar utekvällar lika mycket som jag gillar lugna hemmakvällar Hör gärna av dig om rummet finns kvar eller om det redan är uthyrt! Tack på förhand! ????

malinjansson90
    Participant

Glömde skriva min mail! Du kan maila mig på maalinjansson@hotmail.com ! 🙂

charlotte
    Participant

Hej, Jag är intresserad- maila gärna charlotte.shippey@hotmail.com

Charlotte 🙂

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.