Dubbelrum i Leyton £500
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 12 years, 3 months ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Hyra ut › Dubbelrum i Leyton £500
Hej!
Det finns alltså ett ledigt dubbelrum i Leyton (zon 3) som ligger i östra London cirka 20 min från centrala London. I rummet finns två garderober samt två enkel sängar, ett kreativt sängbord gjort utav en öl kartong och en sådan där varm och härlig heltäckningsmatta. Hyra ligger på £500 per månad och då är alla räkningar inkluderat.
Rummet står ledigt då Miss Sunshine, som var de senaste tillskott i hushållet var tvungen att flytta på grund utav sitt jobb. Så denna gång letar vi helst efter någon som kan stanna i alla fall mer en månad. Så kvar bor jag, Alexandra hon som kom till London och började prata göteborgska samt min vän Julia som jobbar i en affär och vägrar släppa sin stockholmska. Göteborgaren som gillar långkok, Arga Snickaren, grov rapmusik och stilfulla kläder bor också fortfarande kvar.
Vem är du?
Du är inte klämkäck men samtidigt som du inte ligger inne på ditt rum och dör varje kväll. Du njuter utav att bo i London och tackar inte nej till en ute kväll i Shoreditch. Har en go dialekt samt humor!
Frågor på det?
Alexandra.wickstrom@live.com
07707878604
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Jun 12, 2024
Posted on Apr 2, 2014
Posted on Jan 31, 2020
Posted on Aug 1, 2018
Posted on May 30, 2024