Dubbelrum i mysiga Bermondsey – from Augusti

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums Vi som letar boende/flatmates! Dubbelrum i mysiga Bermondsey – from Augusti

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Frida Lundell
    Participant

Hej alla!
    Mina flatmates flyttar ut ur var 2 bedroom flat i Bermondsey i borjan av augusti och sa jag har ett dubbelrum ledigt.

Ett par, tva vanner eller en person spelar ingen roll sa lange du/ni ar skotsamma, inte lamnar koket i en enda rora eller spelar musik langt in pa natterna. Rummet har en suite, dubbelsang och gott om garderober. Laget ar SE1 3BT, gangavstand till London Bridge (10-15 min), gott om bussar till central, manga barer och restauranger. Aven nara till Borough Market och lokala food markets. Hyran for rummet ar £1000 pcm och bills for hela lagenheten ar £330 pcm (delat pa alla som bor dar) och inkluderar council tax, internet, stadning varannan vecka, el och vatten. Koket har allt du behover och forutom det delar vi aven pa matrum/vardagsrum.

Jag som bor dar jobbar som Digital Planner pa en media agency och kommer ofta hem sent pa veckodagarna. Jag gillar att laga mat och spenderar en del tid i koket pa helgerna men om det inte regnar ar jag oftast out and about.
    Later det intressant sa tveka inte att hora av dig! Bilder finns och kan skickas, eller om du vill svanga forbi en kvall for att ta en titt funkar det ocksa 🙂

Frida (pa ett engelskt tangentbord)

Sonja Louise Ågren
    Participant

Hej! Vi är två sköna tjejer från Göteborg som undrar om du fortfarande behöver flatmates? Isåfall intresserade! Vi planerar att flytta till London slutet på okt/början på nov!
    Sonja & Ella.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.