Extrajobb sökes
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 13 years, 4 months ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › JOBB! › Jag söker jobb! › Extrajobb sökes
Hej!
Mitt namn är Marica Bergsmeds. Jag har funderingar på att flytta till London i augusti/september för att studera. Jag är utbildad lärare i svenska och so-ämnena och har arbetat i 6 år med att undervisa år 7-9. Jag har även erfarenhet från undervisning i dom yngre åldrarna.
Jag söker nu ett extrajobb som studybuddy/läxhjälp med start i augusti/september.
Jag tänker mig att det kan vara svensktalande elever som behöver utveckla sin svenska, eller kanske bara behöver extra stöd. Jag kan också erbjuda extrastöd i so-ämnena.
Jag tycker läxhjälp ska vara roligt och inspirerande. Jag vill få eleverna att känna sig motiverade och sugna på att lära. Jag själv brinner för mina ämnen och jag tycker det är roligt att se elever lyckas med att nå sina mål.
CV finns vid efterfrågan.
Jag kan också tänka mig att arbeta extra på svensktalande kundservice/support.
Om intresse finns går det bra att maila mig: marica.bergsmeds@hotmail.se
Tack på förhand!
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Jan 23, 2021
Posted on Apr 21, 2011
Posted on May 7, 2018
Posted on Sep 27, 2018
Posted on Apr 6, 2021