Hel lägenhet/Flatshare nära Canary Wharf

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums Hyra ut Hel lägenhet/Flatshare nära Canary Wharf

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    nornaa
    Member

Har en hel lägenhet med tre rum ledig i East India, vilket ligger 15 min gångavstånd från Canary Wharf. Man kan antingen hyra hela lägenheten eller ett enskilt rum. I lägenheten finns ett fräscht kök med diskmaskin, tvättmaskin m.m. Städeska kommer varannan vecka och städar hall, toalett och kök. Alla räkningar ingår i hyran inkl wifi. Lägenheten ligger i ett lugnt område nära vattnet, det är mindre än 3 min gång till tunnelbanan (DLR) där det också finns en supermarket. Alla rum är lediga från mitten av Juni och kontraktet går ut efter sommaren, sista hyran betalas 15 Augusti. Depositen ligger på £866/rum samt tillkommer en argenturavgift £125/pers.

Rum 1 har en dubbelsäng, garderob, stora fönster och funkar också som vardagsrum med soffor och bord. Kostar £920/mån (kan delas på två).

Rum 2 är ett mindre rum, men har också dubbelsäng och garderob. Kostar £680/mån (kan delas på två). Detta rum är ledigt nu!

Rum 3 är större och har dubbelsäng och stora garderobsutrymmen, samt helkroppsspeglar. Detta rum har också egen toalett med dusch. Kostar £1000/mån (kan delas på två).

Här finns bilder, karta och mer info:
    http://www.spareroom.co.uk/flatshare/flatshare_detail.pl?flatshare_id=2749389

Om du är intresserad eller har frågor mailia mig på norna_h@hotmail.com eller ring Julia på +447443098468 eller Norna (mig) på +447443099351.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.