Hel lägenhet/Flatshare nära Canary Wharf
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 13 years, 3 months ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Hyra ut › Hel lägenhet/Flatshare nära Canary Wharf
Har en hel lägenhet med tre rum ledig i East India, vilket ligger 15 min gångavstånd från Canary Wharf. Man kan antingen hyra hela lägenheten eller ett enskilt rum. I lägenheten finns ett fräscht kök med diskmaskin, tvättmaskin m.m. Städeska kommer varannan vecka och städar hall, toalett och kök. Alla räkningar ingår i hyran inkl wifi. Lägenheten ligger i ett lugnt område nära vattnet, det är mindre än 3 min gång till tunnelbanan (DLR) där det också finns en supermarket. Alla rum är lediga från mitten av Juni och kontraktet går ut efter sommaren, sista hyran betalas 15 Augusti. Depositen ligger på £866/rum samt tillkommer en argenturavgift £125/pers.
Rum 1 har en dubbelsäng, garderob, stora fönster och funkar också som vardagsrum med soffor och bord. Kostar £920/mån (kan delas på två).
Rum 2 är ett mindre rum, men har också dubbelsäng och garderob. Kostar £680/mån (kan delas på två). Detta rum är ledigt nu!
Rum 3 är större och har dubbelsäng och stora garderobsutrymmen, samt helkroppsspeglar. Detta rum har också egen toalett med dusch. Kostar £1000/mån (kan delas på två).
Här finns bilder, karta och mer info: http://www.spareroom.co.uk/flatshare/flatshare_detail.pl?flatshare_id=2749389
Om du är intresserad eller har frågor mailia mig på norna_h@hotmail.com eller ring Julia på +447443098468 eller Norna (mig) på +447443099351.
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Nov 3, 2012
Posted on Jan 28, 2016
Posted on Apr 17, 2019
Posted on Feb 9, 2017
Posted on Jun 7, 2022