Jag söker jobb!!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    lovisa1
    Member

Hej,
    mitt namn är Lovisa och är en 19-årig tjej ifrån Örebro län i Sverige.

Jag är en glad, trevlig och kreativ tjej med ett stort sinne för service.
    Har ett öga för att snabbt bedöma situationer och arbetar sedan utifrån dem med ett reglerat tempo efter behov.
    Min stresstålighet är hög vilket bidrar till att jag kan hantera många olika uppgifter i luften samtidigt och ändå vara beredd på oväntade situationer som kan uppstå och snabbt kräver en lösning.
    Tar varje arbetsuppgift som en utmaning att lösa på bästa sätt med ett slutresultat som är givande för både kund och sjävklart företaget själv.
    Ser varje tillfälle som en chans att lära mig något nytt, och lär mig snabbt!

Presterar bra i grupp tillsammans med andra och arbetar minst lika bra individuellt då jag är självgående och tar egna intiativ då det krävs.
    Van att arbeta med telefon, dator och kassa, samt tidigare erfarenhet av café-, restaurang och butiksbranschen.
    Jag är strukturerad och organiserad, med båda fötterna på jorden.

För mer information såsom CV, referenser och personligt brev, tveka inte att höra av er!
    Jag söker främst jobb inom träning och hälsa, café, restaurang och butiksbranschen.

Mvh
    Lovisa Hultgren

Angie
    Member

Hej Lovisa! Detta låter verkligen jättebra! Mitt namn är Angelica och jag jobbar på en restaurang som just nu letar kockar och jag tror verkligen du skulle passa jättebra in här. Så om du vill skicka ditt CV och personliga brev till min mailadress Angelica.isaksson93@gmail.com så kam vi ju prata vidare om saken?
    MVH Angelica

linnnil
    Participant

Hej Lovisa,

Jag såg din annons hos Londonsvenskar, tänkte kolla om du fortfarande letar jobb?

Vi letar efter en person som kan jobba heltid i våra hälsobarer där vi gör smoothies, juicer och lättare luncher. Läs gärna annonsen vi har uppe på reed.
    http://www.reed.co.uk/jobs/health-bar-team-member/24570140#/jobs?keywords=health%20bar

Vi ger alla våra anställda en ordentlig utbildning innan de börjar i barerna så förkunskaper är inte så viktigt, så länge det finns ett intresse för hälsa och prata med kunder.

Maila gärna CV om du är intresserad så kan vi komma överens om tid för en intervju. Vi behöver någon så fort som möjligt.

Mvh

Linn Nilsson
    Sales Operations Manager
    linn.wall44@gmail.com
    Zendegii Ltd
    http://www.zendegii.com

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.