ledigt rum i Archway!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Kiana
    Member

Hej nu har jag och två andra tjejer + kille flyttat till ett rätt stort hus i Archway tre stationer ifrån Camden Town. Nu har vi ett rum ledigt för den som söker. Rummet hyrs ut för £455/mån, med räkningar kommer det ligga strax under 500 pund. Vi delar ett stort vardagsrum, kök och badrum tillsammans. Vi är alla runt 20 års åldern.

Eftersom rummet är ledigt så har vi inget inflyttningsdatum. Depositionen ligger på £455.

Om du är intresserad hör av dig till mig asap!

Jag nås endast på min lur, smsa/ring 07510162930 (svarar på sms mycket fortare än samtal pga jobb). Frågor om bilder och dylikt, kom bara på en visning istället!!

Ha det bra!

Katja
    Member

Hej!

Mitt namn är Katja och för tillfället bor jag i Göteborg. I slutet av februari hade jag tänkt att flytta till London för att kunna stå stadigt på fötterna när jag ska börja uni. i september, lära känna London-livet och så vidare.
    Därför undrar jag om det finns en möjlighet för mig att komma och titta på rummet ungefär i början av februari om den fortfarande är ledig. Jag kan hyra den från februari och fram till min skolstart.
    Tack på förhand.

M.V.H.
    Katja

katarina.stefansson@hotmail.com

klara
    Member

hej! jag flyttar till london 31 december och skulle jättejättegärna flytta in hos er! är en 19årig tjej från stockholm.

facebook: klara pietsch

skickar även iväg ett sms till dig!

Anna
    Member

Hej. Jag är på plats igen den 30/12. VIll byta boende i London och gillar Archway supermycket. =)

bellad
    Member
    Quote:
    Quote from Kiana on December 15, 2011, 23:05
    Hej nu har jag och två andra tjejer + kille flyttat till ett rätt stort hus i Archway tre stationer ifrån Camden Town. Nu har vi ett rum ledigt för den som söker. Rummet hyrs ut för £455/mån, med räkningar kommer det ligga strax under 500 pund. Vi delar ett stort vardagsrum, kök och badrum tillsammans. Vi är alla runt 20 års åldern.

Eftersom rummet är ledigt så har vi inget inflyttningsdatum. Depositionen ligger på £455.

Om du är intresserad hör av dig till mig asap!

Jag nås endast på min lur, smsa/ring 07510162930 (svarar på sms mycket fortare än samtal pga jobb). Frågor om bilder och dylikt, kom bara på en visning istället!!

Ha det bra!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.