Ledigt rum i Notting Hill!

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Pauline
    Member

Hej!

Vi är tre svenska tjejer som är 19-20 som bor i Notting Hill. Vi har en stor fin lägenhet med två sovrum och stort vardagsrum och kök! Ligger precis vid ladbroke grove station, nära till notting hill gate och holland park station också. Fina portobello road ligger runt hörnet där vi alla jobbar. gångavstånd till både kensington high street, kensington gardens och holland park.

Martina och Katinka sover i ett rum och jag, pauline, sover med beatrice i det andra. Nu skall beatrice hem till sverige igen så jag behöver en ny roomate! Hyran är 415 i månaden och vi har kontrakt man kan förlänga till slutet av maj. Vi har internet, telefon, tvättmaskin, jättehärligt vardagsrum som vi hänger i osv.

Vi letar efter någon som kan flytta in nu, senast i september och som tänker stanna i london ett tag iaf.

Hör jättegärna av dig med frågor, om lägenheten eller om oss eller vad som helt! du kan komma och kolla på lägenheten asap.

smsa på +447845551936 eller maila på pauline_ecos@hotmail.com eller lägg till mig på facebook, pauline backlund!

🙂

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.