Söker boende ASAP
- This topic has 8 replies, 5 voices, and was last updated 12 years, 9 months ago by .
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Vi som letar boende/flatmates! › Söker boende ASAP
Hej, Jag söker boende f.o.m 17/11
Så om någon har eller känner någon som behöver inneboende så hör gärna av er. (gärna inom Zone 1-2)
Kan även tänka mig att dela med någon som inte heller har boende (har några lägenheter som kan vara intressanta)
Tack på förhand!
//F
Hej F, vi är två st females ( lite udda men mamma 47 år och dotter 19 år från Helsingborg)om letar och delar gärna… Ring eller maila asap- 07473097717! Med vänlig hälsning, Cina och Cassandra
hej!
stort rum finnes i Wimbledon Park / Southfields. 4 females, delar 5-rummare, 1 female på väg att flytta ut/ihop med pojkvän.
Hör av dig asap till:
nhjelt@hotmail.com eller
bigganhjelt@gmail.com
Cheers´
Nadia
Hej Filip,
Mitt rum blir ledigt om en dryg vecka. Superfin lägenhet i South Kensington, dela badrum med en tjej som bor i Skottland under veckorna för några månader framöver. För all info och bilder se min add: http://www.spareroom.co.uk/flatshare/flatshare_detail.pl?flatshare_id=3078189&search_id=150619491&city_id=&flatshare_type=offered&search_results=%2Fflatshare%2F%3Fsearch_id%3D150619491%26&
Mitt nummer är: +44 7463 8830 84.
Vänliga hälsningar
Sophia
Hej Sophia! Såg annonsen och den verkar superintressant för mig, har du möjlighet att maila mig på: josephinesahlstrom@live.se!
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on May 23, 2023
Posted on Apr 1, 2018
Posted on Feb 19, 2022
Posted on Jun 2, 2015
Posted on Jul 13, 2012