Hej, (Lång tids och kort tids uthyrning (även jul och nyår!)
Hyr ut min studio I fantastiska västra London, Earls Court. Läget är fantastiskt och nära allt du kan tänka dig.
Studion är renoverad och stor med plats för två att vara bekväm i. Finns mycket förvaringsutrymme och plats att leva bekvämt i.
Hög stanadrd för at vara en lägenhet i London. Vacker byggnad med tillgång till områdets privata trädgård.
– separat kök (med alla köksartiklar, vattenkokare, ugn, spis, kyl, tvättmaksin, tallrikar etc.)
– tv
– Runt glas lköksbord
– Garderob
– Förvaringsrum/garderob
– Seapart entre
– Stort badrum med badkar
– Fönster mot en innergård
– Dubbelsäng
– Soffa för två
Hyran ligger på 325 pund i veckan och du kan skriva kontrakt direkt via ägaren/landlorden som jag nu känner väldigt väl. Han äger studion själv och är jättetrevlig och vänlig och gör allt som kan tänkas för att få dig att trivas.
Antingen kan du ta över mitt kontrakt som går ut runt Maj, men huresvärden skulle givetvis vilja ha dig boende i lägenheten över en länngre period. Därför är 1 års kontrakt med tex 6 breaking clause möjligt med.
Hör av dig för mer detaljer och om du är intresserad. Jag kan skicka foton och även visa lägenheten om du är i London.
Jag försöker själv att flytta ut så snart som möjligt men letar efter någon som skulle vara intresserad av att ta över mitt kontrakt.