Stort dubbelrum med bra läge i Hackney uthyres

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums Hyra ut Stort dubbelrum med bra läge i Hackney uthyres

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    nj9404
    Participant

Hej,

Den 13:e april flyttar jag hem till Sverige och letar därför efter någon som vill ta över mitt rum i Hackney. Radhuset, som delas med två andra härliga svenskar, består av två sovrum och ett konverterat vardagsrum, allt fördelat över två våningar, varav det aktuella rummet ligger på den övre våningen. Det finns även en bakgård, perfekt för soliga dagar och grillfester. Huset ligger i ett lugnt område med bra förbindelser och gångavstånd till det mesta du kan tänkas behöva, inkl. trendiga Hackney. Precis utanför dörren hittar du ett stort Tesco Metro, samt bussar som kan ta dig till Centrala London, Shoreditch och Stratford Westfield. Om du föredrar overground så ligger Hackney Central och Homerton ca. 10 min promenad bort för förbindelser till resten av London. På kort tid kan du även gå till London Fields, Victoria Park och mysiga Broadway Market (enligt många en av Londons bästa marknader!) Du kommer som sagt att dela hus med två andra unga, kreativa svenska killar som jobbar inom IT och bar. Kontraktet, som räcker sig fram till den 25e november, är på £1700 i månaden för hela huset och då har vi delat hyran lika (£ ca. 566 var)

Är detta något för dig så tveka inte att höra av dig för en vising eller för mer information!

Hare bra,

Niklas
    07519512714

PatrikB
    Participant

Hej Niklas, är denna lägenheten fortfarande ledig?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.