Träffa nya människor! :)

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    aharald
    Member

Hej alla svennar!

Jag är en social och energisk brud på 20 år som bor nära Heathrow pga mitt nya jobb som flygvärdinna. Det bästa jag vet är alla former av träning, resa och utforska London och tjöta i evigheter med gott folk över några öl. Jag har nu bott i London i över ett år och de flesta av mina svenska vänner har åkt hem. Det vore därför jättekul att lära känna lite nytt folk. Nu när vädret börjar bli strålande vore det kul att ses kanske för parkhäng, några öl, fika eller en promenad i staden? Kanske är det någon som bor i närheten? Om du bor centralt så är det också trevligt för resan är inga problem!

Hör av er om ni är intresserade att ses!
    Ha det bäst!
    xxx

lindamarii
    Member

Hej!
    Jag flyttar till London nästa vecka och letar också efter nyna bekantskaper!
    Är en glad och social tjej på 21 år som gillar allt från mode, träning och film till ett glas vin och lite dans! Sugen på att ses styra upp något? lindamarii_@hotmail.com

Ha det bra!
    Linda

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.