Var är du, bästa vän?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    yoduh
    Member

Hej,
    har bott i London i tre månader nu.. fixat boende, jobb och en del vänner och så vidare. Men känner att jag saknar den där bästa vännen som man ofta har.. Så nu letar jag efter någon/några som jag kan hänga med här.

Du får gärna gilla öl, att dansa och gå på gayklubb – då jag är gay. (kan dock självklart gå till vilken krog som helst)
    Om du gillar att tända ljus, äta skräp och kolla på film hemma så är det också helt okej.
    Fika, och heldagar med shopping kan också vara ett alternativ.
    I’m a sucker for gossip, så om du gillar att dela med dig av all action som händer..perfekt!
    Eller vad som helst annars som du kan komma på.. så länge vi klickar kan vi nog ha kul hur som.

Om du vill ses så skriv en rad på facebook eller så.
    http://www.facebook.com/sjobergjulia

yoduh
    Member

Och om ni inte förstod det, både killar och tjejer är välkomna! 🙂

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.