AirBnB i Woolwich Arsenal (enkelrum)

LondonSwedes – Swedish online community in London Forums Hyra ut AirBnB i Woolwich Arsenal (enkelrum)

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    ebbechi
    Participant

Hejsan,
    Jag och min fru har tar emot gäster via AirBnB.
    Vi är en familj på två vuxna och tre unga barn, det är alltså rätt livligt hemma hos oss, men aldrig tråkigt.

Vi är en Svensk-Japansk familj och har rest mycket både innan och efter vi fick barn, vi tycker det är spännande att träffa nya människor så vårt AirBnB är så att säga inte ett vanligt “hotell”.

Enkelrummet vi hyr ut kostar £25/natten, det har en enkelsäng, garderob och byrå, du har tillgång till toalett, dusch, kök och tvättmaskin på bottenvåningen.
    https://www.airbnb.co.uk/rooms/7203511

Vi tror detta rum passar bäst för någon som är reser ensam till London för semester, eller någon som är ny i stan och vill ha lite sällskap dom första dagarna. Kvinnliga resenärer kan känna sig trygga då vi är en familj.
    Ifall du reser med barn säg till så ordnar vi fram en madrass eller extrasäng.

felixr
    Participant

Hejsan!

Det råkar inte vara så att du kan överväga hyra ut rummet under en längre korttidsperiod? Säg en månad? I korta drag är jag en skötsam kille som är i London för arbete – berättar gärna mer om intresset finns!

felixr
    Participant

Kan tillägga att jag är 19 år och inte tar mycket plats.

ebbechi
    Participant

Hej Felix,
    Det skulle kunna funka men det beror lite på timing och hur social du är.

Min mamma kommer över på besök ett par dagar i slutet av Oktober och mitten av December när våra barn fyller år, i övrigt är det tomt.

Sen detta med det sociala, du lever rätt nära inpå oss, barnens rum ovan och livligt längst ned där kök och vardagsrum är, ifall du inte är blyg och gärna träffar oss hela tiden går det bra, men ifall du vill “gömma dig på rummet” så är en månad alldeles för lång tid för oss båda 🙂

Maila mig gärna på emanuel.berglund@gmail.com så kan vi diskutera.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.