Olymiska spelen 2012
- This topic has 4 replies, 3 voices, and was last updated 14 years, 1 month ago by .
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Vi som letar boende/flatmates! › Olymiska spelen 2012
Vi är 3 “idrottstokiga” mycket skötsamma män 51-60-60 år som skall bevittna de olympiska spelen 2012 3-8 augusti.
Vi söker på grund av detta ett bra boende dessa dagar.
En del mycket exlusiva extra biljetter har vi till spelen som en eventuell uthyrare kan ta del av.
Mvh Björn flexi@passagen.se
Hej Bjorn, Jag och min sambo bor i centrala london i en tre rums lagenhet. Vi tanker hyra ut tva rum till folk just som Er, som kommer till London for att se de olympiska spelen.
Vi hyr ut rummen i minst en vecka i taget darfor undrar jag om det passar Er med?
Ena rummet har tva singla sangar i ett stort rum med eget badrum.
Det ar en ren och fin lagenhet (svensk standard) med nymalade vaggar och ny heltacknings matta i rummet.
Om ni ar intresserade sa kan vi aven skicka bilder.
For mer information om vad som ingar i priset hor av Er.
Pris: 1500pund per vecka per rum
MVH
Yasmin
Hej Bjorn,
Jag heter Cecilia och bor i en lagenhet i Centrala London – Waterloo –
och jag har 2 dubbel rum som jag kan tanka mig att hyra ut under dem olympiska
spelen. Nu vet jag inte om du hittat nagot redan men om du inte har sa tanke jag hyra
ut rummen for £500/vecka och da ingar aven internet.
Lagenheten ligger pa en gata
som heter THE CUT och det tar ca 20 min med tunnelbana till Stratford, Wembely. Det
tar 30 min att promenera till Leister square, 7 min till Thamesen, 15min till Covent garden
och det finns alla tankbara tag till flygplatser, tunnelbanor, bussar 3min gangvag fran
lagenheten. Dessutom sa finns det en massa bra restauranger, 3 teatrar, 2 konsert lokaler,
och en massa sma mysiga pubar och barer. Det ar en busy gata pa dan och tystnar ner pa
kvallarna efter midnatt.
Hor garna av er om ni fortfarande behover boende och sa skickar jag bilder!
mvh,
Cecilia
cestalin@hotmail.com
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on May 9, 2011
Posted on Apr 2, 2019
Posted on Mar 9, 2016
Posted on Dec 2, 2012
Posted on Jul 8, 2015