Pubhäng / Parkhäng.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Anna
    Member

Pratat och svarat på en hel del trådar här i forumet och varför inte slå ihop så många som möjligt för lite mingel på nån pub eller i en park någon dag denna vecka?

Vilka är på?
    Förslag på nått centralt så att så många som möjligt hittar och kommer.

//Anna

Bride
    Member

Hej Anna!!
    Jag är på 😉
    Jobbar till 17.30 alla vardagar, men pubhäng efter det?
    Kanske nån cool pub i Camden? =)

Kram

HEJ!

Vilket trevligt initiativ. Jag är också på 🙂
    Kan dock inte komma på något ställe just i Camden men man kanske kan mötas förslagsvis utanför en t-station och strosa runt och leta efter något skönt hak? Vilken dag passar er bäst?

/Linnéa

Anna
    Member

Kan vi inte ta det på torsdag eller fredag? Jag vet massor av shyssta ställen i just Camden. =)

Bride
    Member

Fredag passar mig utmärkt! 🙂
    Anna, har du nåt förslag på var vi kan mötas?
    Du som har lite koll på området 😉

Anna
    Member

Vi säger fredag 19.00 utanför stationen. Vid ingången till HSBC så hittar alla. Försök få ihop ett gäng svenska som alla andra. =) Ska bli jätte trevligt.

Bride
    Member

Kul!! Ses där 😉

OK sounds good! Ses på fredag då..
    Ha det fint!

Anonymous
    Inactive

Jaa vad kul!! Jag som skulle just kolla om nån ville hitta på nåt i veckan. Jag är också på. Ser verkligen framemot detta. =)

Anna
    Member

Men det var ju två veckor sen. hihi. =)

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.