Söker boende med start i september
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 13 years ago by .
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Vi som letar boende/flatmates! › Söker boende med start i september
Hej!
Josefine heter jag, 24-årig kommunikationsstudent. Jag har planer på att spendera min höst i London (sep-dec) och söker därför ett boende. Då jag åker över ensam delar jag gärna lägenhet med en eller flera för att skapa nya kontakter och hittar även gärna på trevliga aktiviteter på fritiden.
Som person skulle jag säga att jag är lättsam, ordningsam, flexibel och en generellt trivsam sambo. Uppskattar middagar, utgång, museum, fika och andra tänkbara utflykter.
På fritiden sker sådant så som; löpträning,umgås med vänner, serier, musik,matlagning, fika och så vidare. Ett stort kulturellt intresse och ett socialt pepp.
I London bor jag så centralt som möjligt, gärna runt Shoreditch (självklart öppen för det mesta). Min budget uppgår till max 700 pund/månad, och då med alla avgifter inräknat.
Har du ett rum för mig eller ett tips på ett sådant? Hör av dig!
Du når mig lättast på mail@josefinejonsson.se
Tack!
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Jan 26, 2023
Posted on Sep 2, 2015
Posted on May 23, 2016
Posted on Mar 10, 2018
Posted on Mar 2, 2020