Mysig lgnht i Notting Hill

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    katkos
    Member

Hej

Jag hyr ut min lagenhet i Notting Hill. Bokningen kan goras per natt. Passar bast for er som just flyttat hit och som behover nagonstans att bo under tiden da ni soker fast boende. Priset beror pa hur manga ni ar. Mer information hittar ni har: https://www.airbnb.co.uk/rooms/5529156.

Skicka mejl om ni ar intresserade; priserna skiljer sig fran dem pa airbnb.

MVH

Katta

tilda
    Participant

Hej, jag letar efter en lägenhet att hyra i Juli. Kan du maila mig på matilda.smile@hotmail.com

Mvh Matilda

Josefin Asterhed
    Participant

Hej! Jag är också intresserad av denna lägenhet. Anländer till London i slutet av Augusti eller början på September. Hör gärna av dig till josefinasterhed@hotmail.com

agnessanne
    Participant

Hej vi är tre tjejer som ska åka till London i början av oktober och vi är mycket intresserade av din lägenhet.
    Om den är ledig i början av oktober får du väldigt gärna höra av dig till mig på agnes.sanne.ohrnell@gmail.com

carolinewer
    Participant

Hej! Jag är väldigt intresserad av din lägenhet från September ungefär! 🙂 Maila gärna mig på caroline96werngren@gmail.com

linneab
    Participant

Hej! Jag är väldigt intresserad av lägenheten.
    Hör gärna av dig till Linnea.blixt@hotmail.se

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.