Mysig lgnht i Notting Hill
- This topic has 5 replies, 6 voices, and was last updated 11 years ago by .
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › Hyra ut › Mysig lgnht i Notting Hill
Hej
Jag hyr ut min lagenhet i Notting Hill. Bokningen kan goras per natt. Passar bast for er som just flyttat hit och som behover nagonstans att bo under tiden da ni soker fast boende. Priset beror pa hur manga ni ar. Mer information hittar ni har: https://www.airbnb.co.uk/rooms/5529156.
Skicka mejl om ni ar intresserade; priserna skiljer sig fran dem pa airbnb.
MVH
Katta
Hej, jag letar efter en lägenhet att hyra i Juli. Kan du maila mig på matilda.smile@hotmail.com
Mvh Matilda
Hej! Jag är också intresserad av denna lägenhet. Anländer till London i slutet av Augusti eller början på September. Hör gärna av dig till josefinasterhed@hotmail.com
Hej vi är tre tjejer som ska åka till London i början av oktober och vi är mycket intresserade av din lägenhet.
Om den är ledig i början av oktober får du väldigt gärna höra av dig till mig på agnes.sanne.ohrnell@gmail.com
Hej! Jag är väldigt intresserad av din lägenhet från September ungefär! 🙂 Maila gärna mig på caroline96werngren@gmail.com
Hej! Jag är väldigt intresserad av lägenheten.
Hör gärna av dig till Linnea.blixt@hotmail.se
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Dec 1, 2011
Posted on Dec 18, 2012
Posted on Jan 18, 2017
Posted on Jun 15, 2018
Posted on May 3, 2018