Söker en familj!
- This topic has 1 reply, 2 voices, and was last updated 11 years, 11 months ago by .
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
LondonSwedes – Swedish online community in London › Forums › AU PAIR › Söker en familj!
Hej! Jag heter Julia Nilsson och är 19år. Nu efter gymnasiet åkte jag iväg till London som au pair .!men tyvärr fungerar det inte med min nuvarande familj… jag har gjort allt för att få det att fungera. Så jag befinner mig redan i London och letar efter en ny familj och jag skulle bli jätte glad om ni hörde av er om ni är intresserade! Söker en au pair/nanny tjänst helst.
Lite om mig:
Kommer från Ekerö utanför Stockholm och tog studenten från Solna Gymnasium i våras. Läste Sam-Beteende! Jag har tidigare tagit hand om två flickor som nu är 9 och 7 ungefär varannan helg under ca 4år. Frukost och morgon rutiner. Leka utomhus, lunch, läxor, utflykter m.m. Jag har även tagit hand om min kusin (2,5år) ungefär två timmar i veckan från januari till i våras. Hämta på dagis, laga middag, leka i parken och mycket mer. Jag har mycket och lång erfarenhet av barn och jag tycker såklart väldigt mycket om att spendera tid med dem! Har engelska kunskaper. Gick i en skola som hade ungefär 50% av sin undervisning på engelska under högstadiet. Har också praktiserat på dagis och Efter studenten jobbade jag på hemtjänsten under några månader innan jag flyttade hit i slutet av augusti!
Om ni är intresserade, vill veta mer, vill se mitt cv tveka inte av att höra av er! Ser fram emot det 🙂
Hej! Skickade en hälsning via din hotmail! Hör av dig om du är intresserad!
Mvh
Peter
Whatever you need in London - we are here to help! The website has over 1000 pages with information, interviews, articles and guides to make the life easier for all new Londoners and tourists! We help Swedes in London to find jobs and accommodation, and we host several events every year such as Midsummer, Crayfish Festival and Lucia Nights. If you need to find a Swedish employee we can help you. Hello@londonsvenskar.com
Posted on Dec 18, 2012
Posted on Oct 4, 2019
Posted on Mar 20, 2015
Posted on Dec 3, 2015
Posted on Sep 1, 2012