Träningskompis i Putney

• This topic has 2 replies, 2 voices, and was last updated 14 years, 1 month ago by fredrikintefrederikellerfredrickellerfrederick.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Hej LS, jag letar efter träningskompisar i putney, gymmar och springer för tillfället men letar efter träningskompisar för att göra andra grejer också: squash, klättring etc etc. Är up för lite vad som helst tbh.

Jag är en 25 årig manlig sjuksköterska, träningsnarkoman när jag väl kommer igång, är nedgången från 1.5 års resande, så är dags att ta tag i flabbet, häng med du också, six-pack i januari 2013! Jag fungerar gärna som gratis personal trainer på gymmet om någon är sugen, anatomi- + biomekanikstudier i backfickan + 6 års erfarenhet på gymmet, amatör dietist =D

Jobbar oregelbundna tider och nätter, så kan inte göra något på veckobasis och onsdagskvällar är punk-bandsträning, i övrigt är jag “ledig” andra dagar i veckan (när jag inte jobbar 14 timmars skift). Om någon bor i Denmark hill området och vill köra efter kl. 21 så eller typ 17 tiden så kan det funka med mitt sunkiga skiftmönster också trots arbetsdagar.

Hör av er, jag är upp för allt förutom rugby, I’ve broken enough bones already.

sarap
    Member

Hej!
    Så du bor i Putney?! Jag kom hit en vecka sedan. Du kanske har tips på trevliga pubar i området och bra joggingrundor?
    mvh, sara

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful. For more information about how we use cookies, please read our Privacy Policy.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.